Portland - Tumalo - Crater Lake

17 juli 2018 - Klamath Falls, Oregon, Verenigde Staten

Na een lange maar mooie treinreis veilig in Portland aangekomen enonze huurauto opgehaald. Een mega grote bak waar al onze spullen ruimschoots inpassen zelfs na het shoppen bij de Walmart. Nu nog een nachtje in een hotel en dan gaat morgen onze rondreis beginnen. De volgende ochtend op tijd vertrokken en we rijden de scenic highway langs de Columbia River richting Mount Hood. Een prachtige route met  mooie uitzichten en watervallen. Helaas is een gedeelte van de route afgesloten, het is niet anders. We komen in de namiddag aan bij de camping. Een hele ruime plek en de tent staat in no time!! De dag erna lekker een relax-dagje gehad, beetje gezwommen in een riviertje dat aan onze plek grenst. De dag daarna hebben we de McKenzie pas en de Sahalie Falls bezocht .. werkelijk prachtig!! Ook Sisters nog bezocht, een gezellig plaatsje in de omgeving. En nu zijn we op weg richting Redding (alleen om te overnachten want morgen gaan we naar Lake Tahoe)! Onderweg Crater Lake meegepakt ... ook weer zo mooi!! Dat is het even voor nu.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wendy Hulstein:
    18 juli 2018
    Prachtige foto’s!! Mooi gebied😀
    Hele mooie reis nog verder.
    Groetjes🙋