Las Vegas

27 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas .... wat moet je erover zeggen! Overweldigend is denk ik het juiste woord. En dan vooral als het donker is, al die neonreclame, gokmachines, mensen, luxe designwinkels! Eergisteren zijn we met Peter en Yvonne en kids met onze auto (konden er 8 in) naar een outlet shopping mall geweest en dat was een prima besteding van de dag 😅. De tassen pasten op de terugweg ook nog in de auto, al werd dat wel wat krap haha. Daarna zijn we lekker wezen zwemmen en de jongens gingen nog even verder shoppen 😳. In de avond zijn we naar Fremont Street gegaan. Daar is het ooit allemaal begonnen. En heel eerlijk, ik vond het leuker dan The Strip! Gekke mensen in allerlei outfits ... dames met alleen kwastjes op hun tepels geplakt tot hilariteit van de jongens (het was erg grappig om achter de jongens te lopen want je zag ze blikken uitwisselen met elkaar 😂😂😂). Een zipline (4 naast elkaar) die over de mensen heen ging (helaas lange wachttijd). Het kon allemaal niet op! Helaas kwam met deze avond ook een eind aan de gezellige ontmoeting met PYJN. Zij trekken morgen weer verder. En wij hebben de volgende dag de Hoover Dam bezocht. Ook daar was het veel te heet .. 45 graden .. om er lang rond te kijken. Dus wat foto’s gemaakt en nog even naar Seven Magic Mountains gereden. Dat is een kunstwerk midden in de woestijn. Daar snel nog wat plaatjes geschoten en toen weer lekker naar het hotel gegaan voor een duik in het zwembad. In de avond hebben Rich en ik nog wat geld (niet teveel haha) in één van de duizenden machines gegooid maar we hadden geen geluk. Gelukkig in de liefde zullen we dan maar zeggen hè. Overigens geen wedding chapel gezien hier (maar er ook niet naar gezocht 😉). We breken nu zo ons kamp in de hotelkamer op en dan gaat onze trektocht weer verder!

1. Anneke:
    27 juli 2018
    Waaauuuwww wat gaaaaf!!!!! Super suus!!!!! Wat fijn om dit saampjes met je clubje mee te maken!!!!
    Heerlijk genieten en gauw weer jaloers makende foto’s sturen😃👍👍👍👍👍
  2. YPJN:
    15 augustus 2018